Witam.
Myślę, że za około 3-4 miesiące powinienem ukończyć mój projekt nad którym męczę się już około 8 miesięcy więc pomyślałem, że warto powiedzieć o czym gra będzie i tak dalej...
Więc... W świecie Verythii istnialy cztery królestwa:
- królestwo ognia;
- królestwo wody;
- królestwo powietrza;
- królestwo ziemi.
Kazde z królestw zarzadzne bylo przez jednekgo arcymaga, który byl w stanie władać swoim żywiołem. Lecz pewnego dnia, chordy potworów z królestwa cieni rzucily sie na podbój owych królestw. Niezwarzajac na straty pieniężne i militarne, wladca cieni postanowił obudzić tajemnicza, prastara moc, lecz podczas odprawiania rytulalów cos poszlo nie tak - cala Verythia zostala okrazona mistycznymi okregami a populacja zamieniona została zamieniona w wilki. Chordy cieni ustaly, lecz walki w świecie Verythii wciąż kontynuują - to jest początkowa fabuła, jest oczywiście do poprawy, to tylko szkic.
Tak więc każdy gracz zaczyna jako wilk, wybranego wcześniej żywiołu, do tego ma wybór pomiędzy pierwszą profesją - Magiem lub Wojownikiem. Podczas rozgrywki, pokonaniu wszystkich bossów, wypełnieniem początkowych misji gracz w końcu odnajdzie Władcę Cieni, po pokonaniu go, gracz będzie miał wybór, albo go zabije i będzie człowiekiem, albo zlituje się nad nim i zamieni się w Wilka Cieni lub coś w tym stylu, wtedy gracz będzie miał już większe możliwości i wciąż będzie mógł grać.
Podczas rozrywki, co określoną ilość poziomów (?) wilk będzie miał okazję ewoluować np. Wilk Ognia -> Wilk Magmy i tym podobnym. Można też zdobywać medale/odznaki za zdobyte osiągnięcia (Siłacz -> 30 pkt. siły ...).
Użytkownik może grać samemu lub z innymi graczami tworząc grupy/drużyny/gildie. W gildii będzie mógł współpracować z innymi graczami to znaczy będzie mógł wykonywać misję wraz z nimi, walczyć z innymi drożynami lub też z silnymi bossami.
Podczas swoich podróży po miastach można spotkać wielu ludzi (NPC) z którymi będzie można dialogować. Niektóre osoby będą miały wpływ na dalszą rozrywkę, będą mogły nam pomagać lub być przeciwko nam. Niektóre z nich mogą udawać dobrych a gdy się odwrócimy zaatakują nas lub okradną. Podczas wybierania decyzji nasz charakter i reputacja się zmienia.
Każda profesja ma ogromną ilość pod-profesji, Wojownik może być zarazem Rycerzem a następnie Paladynem, zależnie od charakteru będzie miał wybór taki jak Paladyn lub Rycerz zła i tak dalej.
To są te ważniejsze funkcje. Gracz będzie też mógł tworzyć własne bronie, zbroje ucząc się zdolności kowalstwo. Żeby móc to robić będzie musiał być Wojownikiem i mieć pod-profesję Kowal, Rzemieślnik... Oczywiście sama stal będzie słaba, do tego będzie potrzebował pomocy Maga który tą stal ulepszy (też będzie musiał mieć specjalna pod-profesję). Następnie tą broń będzie można szlifować, ulepszać kamieniami, runami i tym podobnym.
Podobnie będzie z alchemią - lecz trzeba pamiętać, że gracz nie może być Kowalem i Alchemikiem jednocześnie.
Jeżeli macie jakieś pytania piszcie, wydaje mi się, że tyle wystarczy.
Zakładki