Witam.
Chciałbym przedstawić projekt pewnej aktualnie niekomercyjnej gry na silniku Esenthel Engine.
Jesteśmy studiem praktycznie amatorskim, choć niektóre osoby w zespole mają większe lub mniejsze doświadczenie.
Przy samej grze pracuje na razie dziesięć osób, choć ciągle brakuje nam nowych rąk do pracy. Staramy się stawiać na zespół i zdobywanie doświadczenia w nowych aspektach - tworzeniu gier MMORPG.
Jako pierwszy produkt chcemy zrobić grę o wstępnej nazwie "Battle for Asteron: Time of Conquest". Jest to połączenie dynamicznej rozgrywki strategicznej z wieloosobową grą akcji osadzonej w środowisku fantasty. Na razie jesteśmy na etapie dokładnego rozplanowywania poszczególnych modułów, systematyki czy rozwiązywania problemów natury technicznej.
Sam projekt miał zacząć "spełniać się" dopiero w połowie czerwca tego roku, jednak ze względu na to, że jak najszybciej chcemy realizować nasze cele i wprowadzać w życie masę pomysłów, zaczynamy już niebawem.
Aktualnie do ruszenia pełną parą potrzebujemy już tylko kilku osób na różne stanowiska.
Więcej o samym projekcie można poczytać na stronie internetowej - biopsy-games.c0.pl.
Domena jest tymczasowa, dopiero gdy prace ruszą w stu procentach, zajmiemy się porządną Webmasterką.
Co aktualnie mamy uzgodnione i jak się uwarunkowujemy ?
Cechy gry:
Widok FPP
Ta perspektywa sprawia, że granie w MMO to całkiem nowe doświadczenie. O ile zwykła walka z wilkiem zaprezentowana w ten sposób wygląda ciekawie, to bitwa na większą skalę jest już co najmniej niesamowitym przeżyciem. Możliwości silnika Esenthel Engine pozwalają na pełne wykorzystanie tej perspektywy, która za jakiś czas, jak mniemamy, zdominuje rynek MMO.
Ogromny i otwarty świat.
Żadnych instancji czy doładowań między fragmentami bardzo rozbudowanego i nietuzinkowego świata. Wielkie bitwy i niezwykle ciekawe lokacje rozmieszczone po całym uniwersum oraz wielkie połacie terenu oddane graczom do eksploracji.
Dynamicznie zmieniająca się sytuacja polityczna.
Dwie frakcje walczące o wpływy i unikalne surowce. Dynamiczny system zdobywania terytorium pozwoli graczom wziąć sprawy we własne ręce. Gildię mogą zarządzać terenem z pełnomocnictwem swojej frakcji. To gracze kreują świat gry i jego historię oraz to w jakim położeniu się znajdą.
Ingerencja wojsk NPC.
Ataki na twierdze, wioski oraz strażnice armii NPC/mobów sterowanych przez gamemasterów. Gracze powinni oczekiwać ataku z różnych stron, o każej porze. Czy rozpleniająca się ostatnio plaga nieumarłych może zagrozić twoim ziemiom?
Rozwój Gildii.
Zbudowanie własnej siedziby, którą ktoś może najechać jest w pełni możliwe. Rozwój będzie kosztowny, ale czego nie robi się, by posiadać miasto, które jest przedmiotem pożądania ?
Żyjący świat.
Aktywne zmiany otoczenia poprzez działalność graczy. Każde wydarzenie ma znaczenie w świecie gry i nikt nie wie jak potoczy się konflikt oraz przyszłe wydarzenia.
Full PvP pomiędzy frakcjami.
To właśnie PvP jest sercem projektu. Wielka i nienawiść między frakcjami ma oddanie w grze. Wróg nie zna dnia, ani godziny, gdy spadnie na niego ostrze miecza.
Na razie nie chcemy zbyt dużo ujawniać z samego projektu, dlatego ograniczę się przedstawieniem podstaw.
Poniżej można znaleźć kilka screenów z przykładowych lokacji we wczesnej wersji alpha oraz trzy kawałki utworów skomponowanych przez naszego dźwiękowca.
Screeny:
Kawałeczek "Snow Landu"
Honor Hill
Wczesna wersja "statku"
Jeden z pierwszych Concept Artów (Już mamy zawodowego Paintera, takie coś jak tu jest straszne...)
Snow Land z podpisanymi miejscami pod zabudowę. Screen przeznaczony tylko dla grafików, ale myślę, że mogę go trzasnąć
Video: http://www.youtube.com/user/BiopsyGames
muzyka (W wersji Demo/alpha)
http://www7.zippyshare.com/v/65435123/file.html
http://www2.zippyshare.com/v/57214765/file.html
http://www20.zippyshare.com/v/27585626/file.html
Osoby zainteresowane współpracą oraz samym projektem proszę o kontakt:
gg: 11958733
e-mail: MaxX1s@go2.pl
strona: biopsy-games.c0.pl
Pozdrawiam:
Szajni
Zakładki