Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Wątek: EasyGame- uniwersalny silnik do tworzenia własnych gier [w budowie]

  1. #21
    Zasłużony Awatar Rodkan
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,465

    Domyślnie

    Nad tłem to mógłbyś popracować, bo nie bardzo się zgrywa. Poza tym info o aktualizacji wyświetla się co jakiś czas czy raz klikniesz że później i nie ma już powiadomień, jednak w panelu można odpalić zdalnie?

  2. #22
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    55

    Domyślnie

    Wygląd oczywiście jeszcze do dopracowania, poza tym i tak jest już zrobiony system skórek, więc z tym nie będzie problemu

    Aktualizacja wygląda w ten sposób:
    Wchodząc do panelu admina serwer pobiera plik tekstowy z numerem wersji z mojego serwera, jeśli wersja zgadza się z tą z bazy danych, puszcza dalej, jeśli się różnią wyświetla komunikat. W wypadku padu mojego serwera (brak możliwości pobrania pliku) komunikat (Błąd połączenia z serwerem wersji) pokazywany jest na stronie głównej PA. Nie ma opcji wyłączenia powiadomień. Jak ktoś umie, to sobie poradzi, jeśli nie, to znaczy że potrzebuje aktualizacji (poprawki bezpieczeństwa).

    Gdy zgodzimy się na aktualizację, skrypt pobiera z mojego serwera plik (update.up, czyli zwykłe txt) z zawartością całego update (zapytania do bazy, tworzenie plików itd.), zmienia rozszerzenie na .php i odpala.
    Ostatnio edytowane przez pionner ; 17-04-2012 o 22:10

  3. #23
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    55

    Domyślnie

    Puściłem pierwszą wersję silnika, zmieniłem nazwę na GuardedEngine.

    www.guardedengine.pionner.aey.pl

  4. #24
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    97

    Domyślnie

    pobrałem z ciekawości

    przestałem przeglądać po paru chwilach z jednego powodu: a gdzie wcięcia w kodzie?

  5. #25
    Zarejestrowany
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    1

    Domyślnie

    zapowiada sie wyśmienicie obyś nie poprzestał na słowach

  6. #26
    Zasłużony Awatar Rodkan
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,465

    Domyślnie

    Ja ciekaw jestem jaki system pluginów wymyśliłeś co już pewnie pisałem

  7. #27
    mex
    mex jest nieaktywny
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,625

    Domyślnie

    Ze względu na to, że autor silnika zrobił swój projekt pod nowym tytułem oraz już udostępnił silnik do pobrania w innym temacie - zamykam ten temat i podaje linka do nowego tematu

    http://forum.mmocenter.pl/f72-pozost...sci-14289.html
    Zaplanuj swoją spontaniczność

    http://www.elmarco.pl/cms/pliki/flagi/flaga_polska.jpg

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Kurs tworzenia gier viat www
    Przez Axinus w dziale Budowa gry via www
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-01-2012, 19:54
  2. Płatny kurs tworzenia gier via www
    Przez Markuz w dziale PHP / MySql
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-04-2011, 16:19
  3. Dodanie przycisku "max w budowie obrony - takiego samego jak w flocie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-01-2010, 21:16
  4. Opłacalność tworzenia gier WWW.
    Przez Qleer w dziale Dyskusje
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 06-12-2009, 19:22
  5. Bezpieczeństwo a poradnik tworzenia gier
    Przez Aven w dziale Bezpieczeństwo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 10:53

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •