Witam to mój drugi tutorial.Dziś pokażę jak wykonać okrągłą dziurę.Byc może mój opis jest chaotyczny ale starałem się to jak w najprostszy sposób to opisać i pokazać

1.Otwieramy naszego 3ds maxa i tworzymy Boxa o wartościach

2.Naciskamy prawy przycisk myszy i dajemy"Convert to:Editable Poly"
Następnie klikamy vartex i zjeżdżamy myszą na dół po czym odnajdziemy opcję cut(cięcie)I tniemy jak na obrazku(można użyć opcji przyciągania kątów)

3.Następnie zaznaczymy vatex który jest w środku pociętego boxa i włączamy opcja collapse
4.Pó??niej klikamy prawy przycisk myszy i klikamy chamfer i wybieramy wielkośc koła jaka nam pasuje.
5.Jeżeli chcemy usunąć środek koła to klikamy na polygon i usuwamy środek.
6.I zaokrąglamy nasza dziurke turbosmothem
Mi wyszło coś takiego:
7.Jeżeli nie pasuje wam zaokrąglenie boxa zaznaczacie smoothing groups