Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Drikam

Wątek: [xNova 5.5]Handlarz

  1. #1
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    14

    Domyślnie [xNova 5.5]Handlarz

    Witam , mam pytanie .
    Otóż gdy chce wymienić surowce u handlarza pojawia się komunikat że nie mam antymateri ;o
    jak usunąć tą antymaterie ? Żeby normalnie wymieniało się surowiec, za surowiec a nie surowiec za surowiec
    + opłata w postaci antymateri ?

  2. #2
    Aktywny
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    866

    Domyślnie

    InTimo, to jest tak podstawowa sprawa, że nikt nie chce opisywać.

    i raczej nikogo nie obchodzi zabugowany silnik xnova, wystarczy poszukać w plikach i znaleźć kod odpowiedzialny za wyświetlanie antymaterii.. i ją usunąć.

    a w tym pliku odpowiedzialnym za handlarza usunąć sprawdzenie czy gracz ma wymaganą ilosć antymaterii...


    tylko pytanie po co?


    równei dobrze mozesz usunąć wszystkie surowce oprócz jednego.

    metal = 1 x produkjcja do surowca
    kryształ = 1.5 x produkcja do surowca
    deuter = 3 x produkcja do surowca


    darmowy handlarz to niesamowita porażka dla gry.

    1.
    chcę przecież 900k metalu na inną planetę. NIESTETY NIE MAM TYLU STATKÓW.
    Zamieniam na deuter. Za darmo. Mam 300k do przewiezienia.
    Przewożę 300k na planetę.
    Za darmo tam sobie zamieniam 300k deuteru na 900k metalu.

    2. Ktoś mnie atakuje.. szybko zamieniam na deutor, wysyłam ile się na na savea/kolonię, potem zamieniam wszystko na metal, żeby zrabował najmniej wartościowy surowiec.

    To na kij rozdzielać 3 surowce, skoro można wje wymeiniać bez problemu?

    Nikt nie ma ochoty pomagać przy tak prostym pytaniu i tak beznadziejnym pomyśle, niestety. Wszyscy mają dość xsyfów.
    Ostatnio edytowane przez Drikam ; 21-04-2013 o 11:22
    Rodkan likes this.

  3. #3
    Ekspert Xnova Awatar TheSxW
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    573

    Domyślnie

    skoro on tego chce chce aby gra padła po kilku dniach to czemu tego dla niego nie zrobić

    PLIK: ShowTraderPage.php

    wywalasz ten kawałek

    Kod:
    if ($USER['darkmatter'] < DARKMATTER_FOR_TRADER)                  $template->message(sprintf($LNG['tr_empty_darkmatter'], $LNG['Darkmatter']), "game.php?page=trader", 1);
    odpowiedzialny za pokazywanie komunikatu

    i to
    Kod:
    $USER['darkmatter']   -= DARKMATTER_FOR_TRADER;
    odpowiedzialne za zabieranie anty graczowi



    //oczywiście jest to nie dokładnie podane musisz troszkę pogłówkować aby to dzialalo
    ... ...

  4. #4
    Aktywny
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    866

    Domyślnie

    Hah, skoro w xnovie to jest stała to pewnie można też ustawić w którejś linijce kodu:
    Kod:
    define('DARKMATTER_FOR_TRADER', 0);

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [Xnova 5.5] Handlarz - Gdzie ustawić ceny surowców?
    Przez Michus204 w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-03-2013, 17:23
  2. Handlarz
    Przez vercuz w dziale Problemy przy tworzeniu własnej gry
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 16-05-2010, 10:26
  3. Handlarz
    Przez ryba616 w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-06-2008, 10:12
  4. Handlarz
    Przez aqum w dziale Support Ugameli
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-06-2008, 17:08
  5. handlarz
    Przez masay w dziale Support Ugameli
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-01-2008, 10:35

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •