Witam, z powodu że Silnik 2Moon jest lekko zoptymalizowany, nawet za bardzo nie mogę się doszukać pliku odpowiedzialnego za siłe ataku i obrony statków, jak zobaczyłem że pancernik ma siłe ataku 700 to się za głowę złapałem
Pozdrawiam
Witam, z powodu że Silnik 2Moon jest lekko zoptymalizowany, nawet za bardzo nie mogę się doszukać pliku odpowiedzialnego za siłe ataku i obrony statków, jak zobaczyłem że pancernik ma siłe ataku 700 to się za głowę złapałem
Pozdrawiam
ja też się za głowę łapię jak widze takie tematy wystarczy poszukac w bazie jak niewiesz co to jest baza to nieiberz sie za ten silnik ... do tego cache trzeba usunac zwiazane z varsem ...
... ...
To się nie łap za głowę, bo w Xnova 0.8 + nie wiem jak 5.+ wszystko było w vars.php wystarczyło tam pozmieniać i było dobrze a z 2moons do czynienia nie miałem dlatego się pytałem czy jest plik odpowiedzialny za to, sam do tego już doszedłem że tylko z bazy ciągnie i co trzeba zrobić
Oj chlopie, w bazie wszystko jest tak samo jak w pliku (masz 3 tabele odpowiedzialne za to, varsy(cena), vars_requriements(tutaj podajesz wymagania), i ostatnie to vars rapidfire (szybkie dziala).
A dzieki temu ze wszystko jest w bazie wszystko co dodasz automatycznie pojawia sie w grze, jedyne co musisz dodac do opisu, zalecam do tego celu uzycie pliku CUSTOM.php ktory podczas aktualizacji nie jest nadpisywany.
Sirgomo
http://2moon.effu.eu << Kosmiczna gra strategiczna
Możesz mi napisac jak edytowałeś tą siłe ognia?
jak już mówiłem w bazie danych, chyba znasz angielski ?? bo napisałeś pytanie jak bys jego nie znal ...
... ...
Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)
Zakładki