Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Skiny w grze

  1. #1
    Zarejestrowany
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    68

    Domyślnie Skiny w grze

    Witam

    czasem można spotkać się ze skinami w grze, które nadają różne wyglądy grze

    czy strony w grze będą chodzić i ładować się szybciej jeżeli taki skin będzie na dysku gracza, a ich wczytywanie będzie odbywać się w JavaScript ?

    ps. mam jeszcze pytanie - jaką żcieżkę muszę podać na stronie aby gra wiedziała, że ma się odwołać do tego pliku z dysku gracza ?
    Stworzyłeś grę ?
    Zareklamuj ją za darmo i otrzymaj darmowy mailing do kilkudziesięciu osób zainteresowanych grami za darmo!
    Wejdź: http://graczeonline.pl

  2. #2
    WAN
    WAN jest nieaktywny
    Grupa MmoCenter
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    976

    Domyślnie Skiny w grze

    Jesli tak zrobisz, to zaoszczedzisz na transferze - poniewaz lwia czesc transferu w grach via www to grafika. Jesli wiec to transfer spowalnia Twoja gre, to owszem grafika zczytywana z dysku gracza (jak np. w Red Dragonie) jest bardzo dobrym pomyslem.

  3. #3
    Programista
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    622

    Domyślnie Skiny w grze

    Tylko że na dobrą sprawę, już sama przeglądarka sama z siebie tworzy cache (czyli zapisuje stronę na dysku). Więc po co kombinować? Takie cache jest odżwierzane tylko raz na jakiż czas
    http://orodlin.pl/ - Orodlin.pl Team Member
    http://blog.albitos.eu - Albi's Jogger - Z pamiętnika młodego programisty
    http://wsosnowski.pl - wizytówka

    Mam do wynajęcia miejsce na serwerze dedykowanym. Ktoś zainteresowany?

  4. #4
    WAN
    WAN jest nieaktywny
    Grupa MmoCenter
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    976

    Domyślnie Skiny w grze

    Niektorzy nie uzywaja tego, inni czesto czyszcza. Transfer i tak moze kulec tylko w przypadku gdy serv mamy np. u siebie w domu przy dosc przecietnym laczu, bo nie wyobrazam sobie ile taka gra musialaby miec grafiki zeby transferu zabraklo na jakims hoscie czy dedyku (raczej dedyku, bo to juz by musialy byc setki aktywnych graczy)...

  5. #5
    Zasłużony Awatar karer
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    2,554

    Domyślnie Skiny w grze

    cache przegladarki jest o tyle gorszy ze jego rozmiar jest z gory ustalany na przykladowo 40MB i jesil jest zapelniony to usuwane sa najstarsze strony/grafika/skrypty z pamieci cache. Z dysku jest jedna zaleta: Bez modyfikacji kodu gry mozna tworzyc wiele skinow. Gracze tez moga tworzyc wlasne skiny co jest swietne moim zdaniem.

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Skiny
    Przez RedWarrior w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-09-2010, 18:33
  2. Skiny
    Przez Meldorf w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-01-2010, 11:37
  3. Skiny
    Przez plazmatix w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-06-2008, 11:57
  4. Skiny XnoVa
    Przez ZED w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-06-2008, 09:17
  5. Skiny
    Przez lksz15 w dziale Support Ugameli
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-02-2008, 10:05

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •