Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 33 z 33

Wątek: Modyfikacje własne, dodatkowe elementy gry

  1. #31
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    177

    Domyślnie

    dobra to inaczej.. po co bawić się z langami skoro grę robisz w 1 języku? Bezsensu, dodaj normalny tekst od razu w pliku i po krzyku.

  2. #32
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    39

    Domyślnie

    na to to ja wpadłem ale jakby się okazało że chce 2 to wiesz...

  3. #33
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    177

    Domyślnie

    no to zdefiniuj w pliku głownym lub tak jak rodkan napisał (też w głównym) $smarty (assign("rotfl", 'crc')); czy jakoś tak

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Kilka moich modyfikacji
    Przez Khulmar w dziale Modyfikacje Vallheru
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-08-2010, 20:41
  2. Kilka pytań odnośnie modyfikacji silnika
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-10-2009, 11:07
  3. poszukuje modyfikacji do gry
    Przez Xandariel w dziale PBF
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-04-2008, 17:39
  4. Kto pomo??e w modyfikacji Vallheru?
    Przez Grzesieq94 w dziale Support Vallheru
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 27-01-2008, 00:14

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •