Witam mam problem z uatrakcyjnieniem systemu walk w silniku gry spartacus otóż zamiast zwykłego:
bez tytułu.JPG
chciał bym w nickach dać tło dać awatara pod nickiem i tabelko-ramkę pod statystykami ale nie wiem jak się do tego zabrać używając table background wyskakują błędy w pliku walki natomiast w profilu nie
Kod fight.php
Kod php:
<?php
if($player->inwork > 0) reload('account');
if(($player->uend <= $player->last_arena + 900) && ($player->vip < time())) reload('arena');
elseif(($player->uend <= $player->last_arena + 450) && ($player->vip >= time())) reload('arena');
elseif($player->life < 1) reload('arena');
else {
if(empty($_GET['id'])) $_GET['id'] = 1;
$_GET['id'] = (int)$_GET['id'];
$enemy = row("select * from spartacus_users where user = ".$_GET['id']." and user != ".$player->user);
if(empty($enemy)) {
$text = "Nie ma takiego gladiatora";
}
elseif($enemy->rank > 0) {
query("update spartacus_users set last_arena = unix_timestamp() where user = ".$player->user);
$text = "Na Arenie doszło do pojedynku między <b>".$player->login."</b> a <b>".$enemy->login."</b> <br/>
<table>
<tr>
<th>
</th>
<th>".$player->login."</th>
<th>".$enemy->login." </th>
</tr>
<tr>
<td>Punkty życia</td>
<td>".$player->life."/".$player->life_max."</td>
<td>".$enemy->life."/".$enemy->life_max."</td>
</tr>
<tr>
<td>Atak</td>
<td>".$player->attack."</td>
<td>".$enemy->attack."</td>
</tr>
<tr>
<td>Obrona</td>
<td>".$player->defence."</td>
<td>".$enemy->defence."</td>
</tr>
<tr>
<td>Absorbcja</td>
<td>".$player->absorb."</td>
<td>".$enemy->absorb."</td>
</tr>
<tr>
<td>Obrażenia</td>
<td>".$player->dmin." - ".$player->dmax."</td>
<td>".$enemy->dmin." - ".$enemy->dmax."</td>
</tr>
</table>";
$round = 1;
$stop = 0;
$sum1 = 0;
$sum2 = 0;
$text .="<br/>";
while ($round < 4 && $stop == 0){
$rand = rand($player->dmin, $player->dmax);
$damage = floor(($player->attack / $enemy->defence) * $rand);
$damage -= $enemy->absorb;
if($damage > 0){
$sum1 += $damage;
$text .="<b>".$player->login."</b> uderza z całej siły i zadaje <b>$damage</b> obrażeń <br/>";
$enemy->life -= $damage;
}
else
$text .="<b>".$player->login."</b> uderza z całej siły, ale pechowo <b>nie trafia</b> przeciwnika<br/>";
$rand = rand($enemy->dmin, $enemy->dmax);
$damage = floor(($enemy->attack / $player->defence) * $rand);
$damage -= $player->absorb;
if($damage > 0){
$sum2 += $damage;
$text .="<b>".$enemy->login."</b> uderza z całej siły i zadaje <b>$damage</b> obrażeń <br/>";
$player->life -= $damage;
}
else
$text .="<b>".$enemy->login."</b> uderza z całej siły, ale pechowo <b>nie trafia</b> przeciwnika<br/>";
if($player->life < 1 || $enemy->life < 1) $stop = 1;
$round++;
}
if ($player->life < 1) { $player->life = 0; }
if ($enemy->life < 1) { $enemy->life = 0; }
query("update spartacus_users set life = ".$player->life." where user = ".$player->user);
query("update spartacus_users set life = ".$enemy->life." where user = ".$enemy->user);
if ($player->life < 1) {
$text .= "<br/><br/><b>Miażdżące zwycięstwo!! ".$player->login."</b> pada martwy!! Teraz <b>".$enemy->login."</b> może zająć jego miejsce w Arenie. <br/> Dodatkowo dostaje <b>2</b> doświadczenia.<br/>";
if($player->rank < $enemy->rank) {
query("update spartacus_users set rank = ".$enemy->rank." where user = ".$player->user);
query("update spartacus_users set rank = ".$player->rank." where user = ".$enemy->user);
}
query("update spartacus_users set pride = pride + 2, exp = exp + 2 where user = ".$enemy->user);
} else {
if($sum1 == $sum2){
$text .= "<br/><br/>Starcie pozostało <b>nierozstrzygnięte</b> i obaj przeciwnicy poszli w swoją drogę<br/>";
} elseif (($sum1 > $sum2) && ($enemy->life < 1)) {
$text .= "<br/><br/><b>Miażdżące zwycięstwo!! ".$enemy->login."</b> pada martwy!! Teraz <b>".$player->login."</b> może zająć jego miejsce w Arenie. <br/> Dodatkowo dostaje <b>2</b> doświadczenia.<br/>";
if($player->rank > $enemy->rank) {
query("update spartacus_users set rank = ".$enemy->rank." where user = ".$player->user);
query("update spartacus_users set rank = ".$player->rank." where user = ".$enemy->user);
}
query("update spartacus_users set pride = pride + 2, exp = exp + 2 where user = ".$player->user);
} elseif ($sum1 > $sum2) {
$text .= "<br/><br/> <b>".$enemy->login."</b> pada wycieńczony!! Teraz <b>".$player->login."</b> może zająć jego miejsce w Arenie. <br/> Dodatkowo dostaje <b>1</b> doświadczenia. <br/>";
if($player->rank > $enemy->rank) {
query("update spartacus_users set rank = ".$enemy->rank." where user = ".$player->user);
query("update spartacus_users set rank = ".$player->rank." where user = ".$enemy->user);
}
query("update spartacus_users set pride = pride + 1, exp = exp + 1 where user = ".$player->user);
} else {
$text .= "<br/><br/><b>".$player->login."</b> pada wycieńczony!! Teraz <b>".$enemy->login."</b> może zająć jego miejsce w Arenie. <br/> Dodatkowo dostaje <b>1</b> doświadczenia.<br/>";
if($player->rank < $enemy->rank) {
query("update spartacus_users set rank = ".$enemy->rank." where user = ".$player->user);
query("update spartacus_users set rank = ".$player->rank." where user = ".$enemy->user);
}
query("update spartacus_users set pride = pride + 1, exp = exp + 1 where user = ".$enemy->user);
}
}
} else echo "nie ma takiego gracza na Arenie";
echo $text;
$mess = getClass('Msg');
$mess->raport($player->user, $text);
$mess->raport($enemy->user, $text);
}
?>
Zakładki