Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Ustawienie uniwersalne obiektu

  1. #11
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Dec 2015
    Posty
    1

    Domyślnie

    korzystałem z tego ale na ekranie do tableta mi się już rozjechało

  2. #12
    Ekspert Xnova Awatar TheSxW
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    573

    Domyślnie

    Kod:
    .lewyb{
    float:right;
    position:fixed;
    width:162px;
    height:602px;
    top: 158px;
    left:390px;
    }
    daj zamiast top => bottom i wpisz wysokosc okna od dolu do dolnej krawedzi i w left wpisz 0px;

    a i wywal to float:right;
    ... ...

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Gra w statki - dobre ustawienie współrzędnych
    Przez evolution w dziale Problemy przy tworzeniu własnej gry
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-06-2012, 18:34
  2. Ustawienie indywidualnego koloru na czacie.
    Przez DeJot w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 16:54
  3. Ustawienie mapy według współrzędnych
    Przez Croos w dziale Problemy przy tworzeniu własnej gry
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-10-2011, 16:10

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •