Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Recenzja

  1. #1
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    537

    Domyślnie Recenzja

    Witam, wszystkich zainteresowanych. Otóż, ten silnik, jako jeden z nielicznych wywarł na mnie chęć stworzenia gry.

    Solar Empire jest silnikiem , który przyciąga do siebie zarówno wyglądem, atrakcjami jak i funkcjonalnym kodem, którego zrozumienie wymaga poświęcenia chwilki.




    [size=18px]Instalacja[/size]

    Postępowałem ze wskazówkami zawartymi w docs/readme.txt .
    Instalacja przebiegła bezproblemowo, co się rzadko zdarza, ba! Nawet po niej nie było żadnych błędów! Po prostej instalacji, dostajemy w pełni funkcjonalną grę do swojej dyspozycji - za to ma u mnie BARDZO dużego plusa. (Nawet w Vallheru, po instalacji są błędy , np. sesja zakończona/ Nie ma takiego gracza).




    [size=18px]Konfiguracja[/size]
    Konfiguracja ogranicza się do wyboru parametrów w panelu admina i wykreowaniu nowego Wszechżwiata (losowo, skrypt oblicza jego wielkożć, rozmieszczenie planet, ciekawe lokacje takie jak kopalnie kosmiczne, a nawet tunele nadprzestrzenne! ) . Ponadto panel admina umożliwia edytowanie odpowiednich zmiennych gry( które są dokładnie opisane).



    [size=18px]Atrakcje[/size]
    Gra posiada wiele atrakcji - mnogożć statków kosmicznych zachwyca. Ponad to w każdym obszarze uniwersum można zrzucić (o ile sie ma) bombę alfa, gamma czy parę innych , powodując np. zniszczenie na pobliskiej planecie czy okolicznych statków. Ponad to można zabierać na podkład uchodźców i transportować ich. Co więcej, bardzo rozbudowano tu rozwój statku - oprócz samego jego kupna trzeba wyposażyć go w załogę oraz sprzęt, co stanowi dodatkowy plus.



    [size=18px]Kod[/size]
    Kod gry jest dożć skomplikowany, zdecydowanie nie dla początkujących. Gra korzysta z Java Script, co stanowi dodatkowe utrudnienie. Natomiast mieszany kod php z html, utrudnia tylko sprawę. Niestety silnik nie jest zorientowany obiektowo, co stanowi minus.
    Mimo to, kod jest zoptymalizowany.

    [size=18px]Podsumowanie[/size]
    Jedyną wadą tego silnika wydaję się stopień trudnożci kodu oraz brak spolszczenia. Osobiżcie uważam, że ten silnik jest lepszy od Ogame i gra bazująca na tym silniku po drobnych modyfikacjach, może zostać naprawdę doceniona i popularna.


  2. #2
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    47

    Domyślnie Recenzja

    Cytat Zamieszczone przez Aylard
    wymarł
    powinno być chyba wywarł

    Cytat Zamieszczone przez Aylard
    którego aby zrozumieć wymaga pożwięcenia chwilki.
    którego zrozumienie wymaga pożwięcenia chwilki.

    Sorry - ale bardzo mnie to raziło.

    Całkiem ciekawa recenzja ;] pozdrawiam.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    537

    Domyślnie Recenzja

    Dzięki ,za wytknięcie mi błędów - poprawione.

  4. #4
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    65

    Domyślnie Recenzja

    hmm zainstalowałem tą gierkę próbowałem nawet dobie zagrać ale uznałem że za cięrzkie to jest i nie rozumiem niektórych rzeczy w tym i mnie zniechęciło ale jak to napisałeż to chyba jeszcze raz sprubuję;]

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Recenzja
    Przez Aylard w dziale Gamers Fusion
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-08-2008, 23:45

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •