Migo tu nie ma co pokazywać, istna degrengolada, plik konfiguracja to standardowy config polaczenie z baza i tylko tyle przejrzałem wszystkie pliki, według mnie tu brakuje pliku instalacyjnego.
Migo tu nie ma co pokazywać, istna degrengolada, plik konfiguracja to standardowy config polaczenie z baza i tylko tyle przejrzałem wszystkie pliki, według mnie tu brakuje pliku instalacyjnego.
to ściągnij sobie silnik zajmuje chyba ze 2 mb ... ja nie bd wrzucać całego silnika jako tekst ...
masz index.php
CyfaniaKU
PS. lepiej tutaj pisać bo niema osobnego działu dla tego silnikaKod:<? Define('PliK', True); Define('Install', False); Include('Extension.inc'); Include('Opcjes.'.$PhpEx); $Parse['Nazwa'] = $Konfiguracja['Nazwa']; Displays (ParseTemplate(GetTemplate('Index'), $Parse), "Strona główna"); ?>a tak to wszystko bd w jednym i inni bd mogli z tego korzystać
EDIT:
Chyba znalazłem tu może się coś nie zgadzać
Kod:<? Function DoBazy($Baza, $Tabela, $Fetch = False){ Global $NumerBledu,$Link,$DeBug,$PhpEx; ReQuire('Konfiguracja.'.$PhpEx); If (!$Link) { $Link = mysql_connect($DBSettings["SerVeR"], $DBSettings["Komp"], $DBSettings["Haslo"]) Or $DeBug->ErroR(mysql_error()."<br />$Baza","SQL Error!"); mysql_select_db($DBSettings["Nazwa"]) Or $DeBug->ErroR(mysql_error()."<br />$Baza","SQL Error!"); mysql_query("set character set latin2"); mysql_query("set names latin2"); Echo mysql_error(); } $SQL = Str_Replace("{{Tabela}}", $DBSettings["PrefiX"].$Tabela, $Baza); $BazaSQL = mysql_query($SQL) Or $DeBug->ErroR(mysql_error()."<br />$SQL<br />","SQL Error!"); UnSet($DBSettings); $NumerBledu++; $ArR = DeBug_BackTrace(); $File = End(Explode('/',$ArR[0]['file'])); $Line = $ArR[0]['line']; $DeBug->ADD("<tr><td class=\"ramkaa\">".$NumerBledu."</td><td class=\"ramkaa\">".$Baza."</td><td class=\"ramkaa\">".$File." ".$Line."</td><td class=\"ramkaa\">".$Tabela." ".$Fetch."</td></tr>"); If ($Fetch) { $RowSQL = mysql_fetch_array($BazaSQL); Return $RowSQL; } Else { Return $BazaSQL; } } ?>
Ostatnio edytowane przez TheSxW ; 30-12-2011 o 19:14
... ...
Skomplikowany ten silnik jakiś, jutro zajrzę do tego silnika może coś odnajdę.
daj coś więcej jak to zainstalować co???
Kod php:
<?
If (DefineD('PliK')) {
$DBSettings = ArraY(
"SerVeR" => "localhost",
"Komp" => "root",
"Haslo" => "",
"Nazwa" => "pliki_gry",
"PrefiX" => "",
"Sekretne" => "*WebSigner*"); co tu ma być ???
} Else {
Die("HACK!!!");
}
?>
to są chyba pasy do admina ...
EDIT PO NAMYŚLENIACH:
NAPRAWILEM WYSTARCZY USUNĄC PREFIKSY Z BAZY SQL lub DODAC W PREFIXSIE Iw_a nie jak ja dawalem iw_
jednak wielkosc ma znaczenie
EDIT X2: NIEMA TO JAK SPAMBOThahaha <lol>
Ostatnio edytowane przez TheSxW ; 31-12-2011 o 10:36
... ...
Na moje oko jest to sekretny klucz gry, jest miedzy innymi przez to kodowany cały system haseł. Ale oko to nie serce wiec głowy nie dam.
screeny
http://www.image-share.com/ijpg-1175-259.html
http://www.image-share.com/ijpg-1175-260.html
http://www.image-share.com/ijpg-1175-261.html
takie robione na szybkości![]()
... ...
Kod php:
<?
Define('PliK', True);
Define('Install', False);
Include('Extension.inc');
Include('Opcje.'.$PhpEx);
If ($Zalog == "0") {
Header("Location: ./");
Die();
}
IncludeJezyk('Rozwoj');
function is_tech_available($user,$planet,$i){
global $Wymagania,$Dane;
if(isset($Wymagania[$i])){
$enabled = true;
foreach($Wymagania[$i] as $r => $l){
if(@$user[$Dane[$r]] && $user[$Dane[$r]] >= $l){
}elseif($planet[$Dane[$r]] && $planet[$Dane[$r]] >= $l){
$enabled = true;
}else{
return false;
}
}
return $enabled;
}else{
return true;
}
}
function echo_price($user,$planet,$i,$poziom,$userfactor=true){
global $Koszty,$Dane,$Surowce;
if($userfactor)
$level = ($planet[$Dane[$i]]) ? $planet[$Dane[$i]] : $user[$Dane[$i]];
$level = $level+$poziom;
$is_buyeable = true;
$txt = "Koszty:";
foreach($Surowce as $a => $b){
if($Koszty[$i][$b] != 0){
$txt .= " $b: ";
if($userfactor)
$cost = floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1));
else
$cost = floor($Koszty[$i][$b]);
if($cost > $planet[$b]){
$txt .= $cost;
$is_buyeable = false;
}else{
$txt .= $cost;
}
}
}
return $txt;
}
function price($user,$planet,$i,$poziom,$userfactor=true){
global $Koszty,$Dane,$Surowce;
if($userfactor)
$level = ($planet[$Dane[$i]]) ? $planet[$Dane[$i]] : $user[$Dane[$i]];
$level = $level+$poziom;
$is_buyeable = true;
foreach($Surowce as $a => $b){
if($Koszty[$i][$b] != 0){
if($userfactor)
$cost = floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1));
else
$cost = floor($Koszty[$i][$b]);
if($cost > $planet[$b]){
$is_buyeable = false;
}
}
}
return $is_buyeable;
}
function building_time($user,$planet,$i,$poziom){
global $Koszty,$Dane,$Surowce;
$level = ($planet[$Dane[$i]]) ? $planet[$Dane[$i]] : $user[$Dane[$i]];
$level = $level+$poziom;
$text = "<br>Czas: ";
foreach($Surowce as $a => $b){
if($Koszty[$i][$b] != 0){
$cost += (floor(($Koszty[$i][$b] * ($level+1)) * 60 * 60)) / 2500;
}
}
$text .= DokladnyCzas($cost);
return $text;
}
function building_timer($user,$planet,$i){
global $Koszty,$Dane,$Surowce;
$level = ($planet[$Dane[$i]]) ? $planet[$Dane[$i]] : $user[$Dane[$i]];
if ($i == 14) {
$level = "0";
}
foreach($Surowce as $a => $b){
if($Koszty[$i][$b] != 0){
$cost += (floor(($Koszty[$i][$b] * ($level+1)) * 60 * 60)) / 2500;
}
}
return $cost;
}
function odejmijkoszty($planet,$i,$level){
global $Koszty,$Surowce,$User;
foreach($Surowce as $a => $b){
if($Koszty[$i][$b] != 0){
$cost = floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1));
DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `".$b."` = `".$b."` - '".$cost."', `PunktyM` = `PunktyM` + '".$cost."' WHERE `ID` = '".$planet['ID']."';", "Mapa");
DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `Punkty` = `Punkty` + '".$cost."', `PunktyS` = `PunktyS` + '".$cost."' WHERE `ID` = '".$User['ID']."';", "Userzy");
}
}
}
function dodajkoszty($planet,$i,$level){
global $Koszty,$Surowce,$User;
foreach($Surowce as $a => $b){
if($Koszty[$i][$b] != 0){
$cost1 = floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1)*0.8);
$cost2 = floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1));
DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `".$b."` = `".$b."` + '".$cost1."', `Punkty` = `Punkty` - '".$cost2."' WHERE `ID` = '".$planet['ID']."';", "Mapa");
DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `Punkty` = `Punkty` - '".$cost2."', `PunktyB` = `PunktyB` - '".$cost2."' WHERE `ID` = '".$User['ID']."';", "Userzy");
}
}
}
if($_GET["Bau"]){
$i = $_GET["Bau"];
$KolejkaB = $MiastoS['BudowanieT'];
$QueueArray = explode ( ";", $KolejkaB );
$ActualCount = count ( $QueueArray )-1;
$InArray = 0;
for ( $QueueElement = 0; $QueueElement < $ActualCount; $QueueElement++ ) {
$QueueSubArray = explode ( ":", $QueueArray[$QueueElement] );
if ($i == $QueueSubArray[0]) {
$InArray++;
}
}
$test = price($User,$MiastoS,$i,$InArray);
If (!$test) {
Wiadomosc ("za mało surowców!", "surowce", "BudynkiB.php");
Die();
} else {
$KolejkaB = $MiastoS['BudowanieT'];
If ($KolejkaB) {
$SprNotatki = Explode(";",$KolejkaB);
$IleNotatki = Count($SprNotatki)-2;
$QueueSubArray = explode ( ":", $SprNotatki[$IleNotatki] );
$time = $QueueSubArray[1]+building_timer($User,$MiastoS,$i);
} else {
$time = time()+building_timer($User,$MiastoS,$i);
}
$Buduj = $MiastoS['BudowanieT'].$i.":".$time.";";
odejmijkoszty($MiastoS,$i,$MiastoS[$Dane[$i]]+$InArray);
If ($i == "14") {
$Ludzie = "0";
} Else {
$Ludzie = "2";
}
DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `BudowanieT` = '$Buduj' WHERE `ID` = '".$MiastoS['ID']."';", "Mapa");
Header("Location: BudynkiB.php");
}
}Elseif($_GET["Baus"]){
$i = $_GET["Baus"];
$time = time()+building_timer($User,$MiastoS,$i)*0.6;
$Buduj = $i.";".$time.";";
DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `".$Dane[$i]."` = `".$Dane[$i]."` - '1', `uBudowanieT` = '".$Buduj."' WHERE `ID` = '".$MiastoS['ID']."';", "Mapa");
Header("Location: BudynkiB.php");
}Elseif($_GET["UnBaus"]){
$SprUsun = $MiastoS['uBudowanieT'];
$SprUsuns = explode (";", $SprUsun);
$MiastoSe = $MiastoS[$Dane[$SprUsuns[0]]]+1;
DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `".$Dane[$SprUsuns[0]]."` = `".$Dane[$SprUsuns[0]]."` + '1', `uBudowanieT` = '', `".$Dane[$SprUsuns[0]]."` = '".$MiastoSe."' WHERE `ID` = '".$MiastoS['ID']."';", "Mapa");
Header("Location: BudynkiB.php");
}Elseif($_GET["UnBau"]){
$i = $_GET["UnBau"];
$KolejkaB = $MiastoS['BudowanieT'];
If ($KolejkaB) {
$Buduj = "";
$Deras = 1;
$QueueArray = explode ( ";", $KolejkaB );
$ActualCount = count ( $QueueArray )-1;
$Coto = explode ( ":", $QueueArray[$i-1] );
$InArray = 0;
If ($i == $ActualCount) {
for ( $QueueElement = 0; $QueueElement < $ActualCount; $QueueElement++ ) {
$QueueSubArray = explode ( ":", $QueueArray[$QueueElement] );
if ($Coto[0] == $QueueSubArray[0]) {
$InArray++;
}
If ($i == $Deras) {
$Buduj .= "";
dodajkoszty($MiastoS,$Coto[0],$MiastoS[$Dane[$QueueSubArray[0]]]+$InArray-1);
}Else{
$Buduj .= $QueueSubArray[0].":".$QueueSubArray[1].";";
}
$Deras++;
}
$Buduja = $Buduj;
DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `BudowanieT` = '$Buduja' WHERE `ID` = '".$MiastoS['ID']."';", "Mapa");
Header("Location: BudynkiB.php");
}else{
Wiadomosc ("Error", "surowce", "BudynkiB.php");
Die();
}
}else{
Wiadomosc ("Kolejka jest pusta", "surowce", "BudynkiB.php");
Die();
}
} Else {
$Pageb = "";
$SprUsun = $MiastoS['uBudowanieT'];
If ($SprUsun) {
$SprUsuns = explode ( ";", $SprUsun );
$Parse['nazwa'] = $Jezyk['Rozwoj'][$SprUsuns[0]];
$Parse['level'] = "Niszczysz na poziom: ".$MiastoS[$Dane[$SprUsuns[0]]];
$Parse['click'] = "<a href=\"?UnBaus=Done\"><font color=red>Anuluj</font></a>";
$Parse['czas'] = DoCzasu($SprUsuns[1] - time());
$Page .= ParseTemplate(GetTemplate('uBudynkiBKols'), $Parse);
}
$KolejkaB = $MiastoS['BudowanieT'];
If ($KolejkaB) {
$Deras = 1;
$QueueArray = explode ( ";", $KolejkaB );
$ActualCount = count ( $QueueArray )-1;
$InArray = 0;
for ( $QueueElement = 0; $QueueElement < $ActualCount; $QueueElement++ ) {
$QueueSubArray = explode ( ":", $QueueArray[$QueueElement] );
for ( $QueueElements = 0; $QueueElements < $Deras; $QueueElements++ ) {
$QueueSubArrays = explode ( ":", $QueueArray[$QueueElements] );
if ($QueueSubArrays[0] == $QueueSubArray[0]) {
$InArray++;
}
}
$Parse['nazwa'] = $Jezyk['Rozwoj'][$QueueSubArray[0]];
$Parse['level'] = "Budujesz na poziom: ".($MiastoS[$Dane[$QueueSubArray[0]]]+$InArray);
If ($Deras == $ActualCount) {
$Parse['click'] = "<a href=\"javascript:OdswierzAnuluj(".$Deras.")\" onclick=\"return confirm('Czy napewno chcesz Anulować? Otrzymsz 80% surowców.');\">Anuluj</a>";
}else{
$Parse['click'] = "<font color=\"red\">Anuluj</font>";
}
If ($Deras == 1) {
$Parse['czas'] = DoCzasu($QueueSubArray[1] - time());
$Parse['Gotowe'] = Date("d.m.Y H:i:s", $QueueSubArray[1]);
$Parse['CzasBudowy'] = building_timer($User,$MiastoS,$QueueSubArray[0]);
$Parse['CzasPostepu'] = $QueueSubArray[1] - time();
$Pageb .= "<table width=\"720\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\"><tr><td class=\"ramka\" colspan=\"3\"><b>Kolejka budowania:</b></td></tr>";
$Pageb .= ParseTemplate(GetTemplate('BudynkiBKols'), $Parse);
}else{
$QueueSubArrayr = explode ( ":", $QueueArray[0] );
$Parse['Gotowe'] = Date("d.m.Y H:i:s", $QueueSubArray[1]);
$Parse['czas'] = DokladnyCzas($QueueSubArray[1] - $QueueSubArrayr[1]);
$Pageb .= ParseTemplate(GetTemplate('BudynkiBKol'), $Parse);
} $Deras++;
$InArray = 0;
}
If ($Pageb != "") {
$Pageb .= "</table><br>";
}
}
foreach($Dane as $i => $n){
if($i > 200&&$i <= 299){
if(!is_tech_available($User,$MiastoS,$i)){//:)
//$list .= '</tr>';
}
else{
$Parse['i'] = $i;
$InArrays = "";
//obtenemos el nivel del edificio
$CurrentQueue = $MiastoS['BudowanieT'];
$QueueArray = explode ( ";", $CurrentQueue );
$ActualCount = count ( $QueueArray )-1;
$InArray = 0;
for ( $QueueElement = 0; $QueueElement < $ActualCount; $QueueElement++ ) {
$QueueSubArray = explode ( ":", $QueueArray[$QueueElement] );
if ($QueueSubArray[0] == $i) {
$InArray++;
}
}
If ($InArray > 0) {
$InArrays = " + ".$InArray;
$InArraye = $InArray;
$InArray++;
}else{
$InArrays = "";
}
$SprUsun = $MiastoS['uBudowanieT'];
$SprUsuns = explode ( ";", $SprUsun );
if ($SprUsuns[0] == $i) {
$building_level = $MiastoS[$Dane[$i]]+1;
$minus = " - 1";
} else {
$building_level = $MiastoS[$Dane[$i]];
$minus = "";
}
$Parse['n'] = $Jezyk['Rozwoj'][$i];
$test = price($User,$MiastoS,$i,$InArraye);
If ($User['Pro'] == 1) {
$MaxBudowania = BudP;
} else {
$MaxBudowania = Bud;
}
If (!$test Or $MaxBudowania <= $ActualCount Or $SprUsuns[0] == $i) {
$clickd = "";
If (!$test) {
$clickd .= "Za mało surowców!<br>";
} elseIf ($MiastoS['PolaZ'] >= $MiastoS['Pola']) {
$clickd .= "Za mało pól!<br>";
} elseIf ($Ludzies <= $MiastoS['Ludzie'] and $i != 14) {
$clickd .= "za mało ludzi!<br>";
} elseIf ($MaxBudowania <= $ActualCount) {
$clickd .= "Kolejka jest pełna!<br>";
} elseIf ($SprUsuns[0] == $i) {
$clickd .= "Budynek jest wyburzany!<br>";
}
$Parse['click'] = "<a href=\"#\" onmouseover=\"overlib('<span style=color:black;><b>Info:</b><br>".$clickd."</span>', FGCOLOR, '#D6B78E', BGCOLOR, 'black', TEXTFONT, 'Georgia', TEXTSIZE, '14px', TEXTCOLOR, 'black', STATUS, 'ImperiaWieków', RIGHT)\" onmouseout=\"nd();\"><font color=\"red\">Buduj</font></a>";
} else {
$Parse['click'] = "<a onClick=\"window.open('DodatekT.php','Dodatek');window.open('?Bau=".$i."','Strona');\">Buduj</a>";
}
$Parse['price'] = echo_price($User,$MiastoS,$i,$InArraye);
$Parse['time'] = building_time($User,$MiastoS,$i,$InArraye);
$Page .= ParseTemplate(GetTemplate('BudynkiBRow'), $Parse);
}
}
}
$Parse['blist'] = $Pageb;
$Parse['list'] = $Page;
$Page = ParseTemplate(GetTemplate('BudynkiB'), $Parse);
Display($Page, "Budynki");
}
?>
Ostatnio edytowane przez Migo ; 03-01-2012 o 20:42
... ...
hehe mój skrypcik i shadov'a![]()
shadov odezwij sie na gg lub pw bo niema cie jak złapać![]()
Witam.
Jeśli znajdzie sie ktoś taki kto będzie chciał kontynuować rozwój tego silnika i będzie potrzebować pomocy to niech pisze GG: 9121328.
Do gry nie ma zrobionego pliku instalacyjnego, bo miała to być gra moja i rob3rt0. Więc jak ja ja miałem na serwie to po co by mi był plik instalacyjny.
Gra jest tak zbudowana że gracz może zbudować więcej niż 1 budynek np. Kamionek i każdy z nich rozwijać na dany poziom.
Miało to wszystko być zrobione graficznie itd. Jak np. w terra militaris.
Tak samo z wojskiem miało być zrobione, a dokładnie że każdy gracz mógł by udoskonalać swoje wojsko ćwicząc go, zmieniając mu broń, zbroje itd.
Również wielkie znaczenie miało by dobre zarządzanie energią swojego wojska. Ćwicząc wojsko podnosiły by sie jego umiejętności i zdolności.
Ale jak każdy człowiek miało by ono ograniczoną energię. Jeśli ktoś by ciągle ćwiczył swoje wojsko do maxa, czyli nie miało by siły już na walkę.
To obojętnie jak by był przeciwnik dobry i zaatakował nas, a my byśmy mieli osłabione wojsko ciągłymi ćwiczeniami to miał by szanse wygrać z nami.
Jak ktoś by się zdecydował kontynuować prace nad tym silnikiem to proszę pisać albo tu na forum. Ale mało tu bywam. Albo na GG: 9121328.
Pozdrawiam: ShadoV
Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)
Zakładki