Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: IW Tuning by ShadoV

  1. #11
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    187

    Domyślnie

    Migo tu nie ma co pokazywać, istna degrengolada, plik konfiguracja to standardowy config polaczenie z baza i tylko tyle przejrzałem wszystkie pliki, według mnie tu brakuje pliku instalacyjnego.

  2. #12
    Ekspert Xnova Awatar TheSxW
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    573

    Domyślnie

    to ściągnij sobie silnik zajmuje chyba ze 2 mb ... ja nie bd wrzucać całego silnika jako tekst ...

    masz index.php
    CyfaniaKU
    Kod:
    <?
    
    Define('PliK', True);
    Define('Install', False);
    
    Include('Extension.inc');
    Include('Opcjes.'.$PhpEx);
    
    $Parse['Nazwa'] = $Konfiguracja['Nazwa'];
    	Displays (ParseTemplate(GetTemplate('Index'), $Parse), "Strona główna");
    
    ?>
    PS. lepiej tutaj pisać bo niema osobnego działu dla tego silnika a tak to wszystko bd w jednym i inni bd mogli z tego korzystać



    EDIT:
    Chyba znalazłem tu może się coś nie zgadzać
    Kod:
    <?
    
    Function DoBazy($Baza, $Tabela, $Fetch = False){
    	Global $NumerBledu,$Link,$DeBug,$PhpEx;
    		ReQuire('Konfiguracja.'.$PhpEx);
    
       If (!$Link) {
    	   $Link = mysql_connect($DBSettings["SerVeR"], $DBSettings["Komp"], 
                $DBSettings["Haslo"]) Or
                $DeBug->ErroR(mysql_error()."<br />$Baza","SQL Error!");
    
          mysql_select_db($DBSettings["Nazwa"]) Or $DeBug->ErroR(mysql_error()."<br />$Baza","SQL Error!");
    	  mysql_query("set character set latin2");
    	  mysql_query("set names latin2");
          Echo mysql_error();
       }
    
       $SQL = Str_Replace("{{Tabela}}", $DBSettings["PrefiX"].$Tabela, $Baza);
       $BazaSQL = mysql_query($SQL) Or 
                $DeBug->ErroR(mysql_error()."<br />$SQL<br />","SQL Error!");
    
    	UnSet($DBSettings);
    	$NumerBledu++;
    		$ArR = DeBug_BackTrace();
    		$File = End(Explode('/',$ArR[0]['file']));
    		$Line = $ArR[0]['line'];
    $DeBug->ADD("<tr><td class=\"ramkaa\">".$NumerBledu."</td><td class=\"ramkaa\">".$Baza."</td><td class=\"ramkaa\">".$File."&nbsp;".$Line."</td><td class=\"ramkaa\">".$Tabela."&nbsp;".$Fetch."</td></tr>");
    
       If ($Fetch) {
    	   $RowSQL = mysql_fetch_array($BazaSQL);
    	   Return $RowSQL;
       } Else {
    	   Return $BazaSQL;
       }
    }
    
    ?>
    Ostatnio edytowane przez TheSxW ; 30-12-2011 o 19:14
    ... ...

  3. #13
    Zarejestrowany Awatar Migo
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    905

    Domyślnie

    Skomplikowany ten silnik jakiś, jutro zajrzę do tego silnika może coś odnajdę.

  4. #14
    Zarejestrowany
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    12

    Domyślnie

    daj coś więcej jak to zainstalować co???
    Kod php:
    <?

    If (DefineD('PliK')) {
        
    $DBSettings = ArraY(
            
    "SerVeR"     => "localhost",
            
    "Komp"       => "root",
            
    "Haslo"      => "",
            
    "Nazwa"      => "pliki_gry",
            
    "PrefiX"     => "",
            
    "Sekretne"   => "*WebSigner*"); co tu ma być ???
    } Else {
        Die(
    "HACK!!!");
    }

    ?>

  5. #15
    Ekspert Xnova Awatar TheSxW
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    573

    Domyślnie

    to są chyba pasy do admina ...




    EDIT PO NAMYŚLENIACH:
    NAPRAWILEM WYSTARCZY USUNĄC PREFIKSY Z BAZY SQL lub DODAC W PREFIXSIE Iw_ a nie jak ja dawalem iw_ jednak wielkosc ma znaczenie



    EDIT X2: NIEMA TO JAK SPAMBOT hahaha <lol>
    Ostatnio edytowane przez TheSxW ; 31-12-2011 o 10:36
    ... ...

  6. #16
    Zarejestrowany Awatar Migo
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    905

    Domyślnie

    Na moje oko jest to sekretny klucz gry, jest miedzy innymi przez to kodowany cały system haseł. Ale oko to nie serce wiec głowy nie dam.

  7. #17

  8. #18
    Ekspert Xnova Awatar TheSxW
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    573

    Domyślnie

    Kod php:
    <?

    Define
    ('PliK'True);
    Define('Install'False);

    Include(
    'Extension.inc');
    Include(
    'Opcje.'.$PhpEx);

    If (
    $Zalog == "0") {
        
    Header("Location: ./");
        Die();
    }
    IncludeJezyk('Rozwoj');

    function 
    is_tech_available($user,$planet,$i){

        global 
    $Wymagania,$Dane;

        if(isset(
    $Wymagania[$i])){
            
            
    $enabled true;
            foreach(
    $Wymagania[$i] as $r => $l){
                
                if(@
    $user[$Dane[$r]] && $user[$Dane[$r]] >= $l){

                }elseif(
    $planet[$Dane[$r]] && $planet[$Dane[$r]] >= $l){
                    
    $enabled true;
                }else{
                    return 
    false;
                }
            }
            return 
    $enabled;
        }else{
            return 
    true;
        }
    }

    function 
    echo_price($user,$planet,$i,$poziom,$userfactor=true){
        global 
    $Koszty,$Dane,$Surowce;

        if(
    $userfactor)
        
    $level = ($planet[$Dane[$i]]) ? $planet[$Dane[$i]] : $user[$Dane[$i]];
        
    $level $level+$poziom;

        
    $is_buyeable true;

        
    $txt "Koszty:";
        foreach(
    $Surowce as $a => $b){
        
        if(
    $Koszty[$i][$b] != 0){
        
    $txt .= $b: ";
        if(
    $userfactor)
        
    $cost floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1));
        else
        
    $cost floor($Koszty[$i][$b]);

        if(
    $cost $planet[$b]){
            
    $txt .= $cost;
            
    $is_buyeable false;
        }else{
            
    $txt .= $cost;
        }
        }
        }

        return 
    $txt;

    }
    function 
    price($user,$planet,$i,$poziom,$userfactor=true){
        global 
    $Koszty,$Dane,$Surowce;

        if(
    $userfactor)
        
    $level = ($planet[$Dane[$i]]) ? $planet[$Dane[$i]] : $user[$Dane[$i]];
        
    $level $level+$poziom;

        
    $is_buyeable true;

        foreach(
    $Surowce as $a => $b){
        
        if(
    $Koszty[$i][$b] != 0){
        if(
    $userfactor)
        
    $cost floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1));
        else
        
    $cost floor($Koszty[$i][$b]);

        if(
    $cost $planet[$b]){
            
    $is_buyeable false;
        }
        }
        }

        return 
    $is_buyeable;

    }


    function 
    building_time($user,$planet,$i,$poziom){
        global 
    $Koszty,$Dane,$Surowce;

        
    $level = ($planet[$Dane[$i]]) ? $planet[$Dane[$i]] : $user[$Dane[$i]];
        
    $level $level+$poziom;
        
    $text "<br>Czas: ";

        foreach(
    $Surowce as $a => $b){

        if(
    $Koszty[$i][$b] != 0){
        
    $cost += (floor(($Koszty[$i][$b] * ($level+1)) * 60 60)) / 2500;
        }
        }
        
    $text .= DokladnyCzas($cost);
        return 
    $text;
    }

    function 
    building_timer($user,$planet,$i){
        global 
    $Koszty,$Dane,$Surowce;

        
    $level = ($planet[$Dane[$i]]) ? $planet[$Dane[$i]] : $user[$Dane[$i]];
        if (
    $i == 14) {
            
    $level "0";
        }
        foreach(
    $Surowce as $a => $b){
        
        if(
    $Koszty[$i][$b] != 0){
        
    $cost += (floor(($Koszty[$i][$b] * ($level+1)) * 60 60)) / 2500;
        }
        }
        return 
    $cost;
    }

    function 
    odejmijkoszty($planet,$i,$level){
        global 
    $Koszty,$Surowce,$User;


        foreach(
    $Surowce as $a => $b){

        if(
    $Koszty[$i][$b] != 0){
        
    $cost floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1));
    DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `".$b."` = `".$b."` - '".$cost."', `PunktyM` = `PunktyM` + '".$cost."' WHERE `ID` = '".$planet['ID']."';""Mapa");
    DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `Punkty` = `Punkty` + '".$cost."', `PunktyS` = `PunktyS` + '".$cost."' WHERE `ID` = '".$User['ID']."';""Userzy");
        }
        }
    }
    function 
    dodajkoszty($planet,$i,$level){
        global 
    $Koszty,$Surowce,$User;


        foreach(
    $Surowce as $a => $b){

        if(
    $Koszty[$i][$b] != 0){
        
    $cost1 floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1)*0.8);
        
    $cost2 floor($Koszty[$i][$b] * ($level+1));
    DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `".$b."` = `".$b."` + '".$cost1."', `Punkty` = `Punkty` - '".$cost2."' WHERE `ID` = '".$planet['ID']."';""Mapa");
    DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `Punkty` = `Punkty` - '".$cost2."', `PunktyB` = `PunktyB` - '".$cost2."' WHERE `ID` = '".$User['ID']."';""Userzy");
        }
        }
    }

    if(
    $_GET["Bau"]){

    $i $_GET["Bau"];
    $KolejkaB $MiastoS['BudowanieT'];
    $QueueArray explode ";"$KolejkaB );
    $ActualCount count $QueueArray )-1;
    $InArray 0;
    for ( 
    $QueueElement 0$QueueElement $ActualCount$QueueElement++ ) {
        
    $QueueSubArray explode ":"$QueueArray[$QueueElement] );
            if (
    $i == $QueueSubArray[0]) {
                
    $InArray++;
            }
    }
    $test price($User,$MiastoS,$i,$InArray);
    If (!
    $test) {
        
    Wiadomosc ("za mało surowców!""surowce""BudynkiB.php");
        Die();
    } else {
    $KolejkaB $MiastoS['BudowanieT'];
    If (
    $KolejkaB) {
    $SprNotatki Explode(";",$KolejkaB);
    $IleNotatki Count($SprNotatki)-2;
    $QueueSubArray explode ":"$SprNotatki[$IleNotatki] );

    $time $QueueSubArray[1]+building_timer($User,$MiastoS,$i);
    } else {
    $time time()+building_timer($User,$MiastoS,$i);
    }
    $Buduj $MiastoS['BudowanieT'].$i.":".$time.";";
                
    odejmijkoszty($MiastoS,$i,$MiastoS[$Dane[$i]]+$InArray);
    If (
    $i == "14") {
        
    $Ludzie "0";
    } Else {
        
    $Ludzie "2";
    }

    DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `BudowanieT` = '$Buduj' WHERE `ID` = '".$MiastoS['ID']."';""Mapa");
        
    Header("Location: BudynkiB.php");
    }
    }Elseif(
    $_GET["Baus"]){
    $i $_GET["Baus"];
    $time time()+building_timer($User,$MiastoS,$i)*0.6;
    $Buduj $i.";".$time.";";
    DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `".$Dane[$i]."` = `".$Dane[$i]."` - '1', `uBudowanieT` = '".$Buduj."' WHERE `ID` = '".$MiastoS['ID']."';""Mapa");
        
    Header("Location: BudynkiB.php");

    }Elseif(
    $_GET["UnBaus"]){
    $SprUsun $MiastoS['uBudowanieT'];
    $SprUsuns explode (";"$SprUsun);
    $MiastoSe $MiastoS[$Dane[$SprUsuns[0]]]+1;
    DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `".$Dane[$SprUsuns[0]]."` = `".$Dane[$SprUsuns[0]]."` + '1', `uBudowanieT` = '', `".$Dane[$SprUsuns[0]]."` = '".$MiastoSe."' WHERE `ID` = '".$MiastoS['ID']."';""Mapa");
        
    Header("Location: BudynkiB.php");

    }Elseif(
    $_GET["UnBau"]){

    $i $_GET["UnBau"];
    $KolejkaB $MiastoS['BudowanieT'];
    If (
    $KolejkaB) {
    $Buduj "";
    $Deras 1;
    $QueueArray explode ";"$KolejkaB );
    $ActualCount count $QueueArray )-1;
    $Coto explode ":"$QueueArray[$i-1] );
    $InArray 0;
    If (
    $i == $ActualCount) {
    for ( 
    $QueueElement 0$QueueElement $ActualCount$QueueElement++ ) {
        
    $QueueSubArray explode ":"$QueueArray[$QueueElement] );
            if (
    $Coto[0] == $QueueSubArray[0]) {
                
    $InArray++;
            }
        If (
    $i == $Deras) {
                
    $Buduj .= "";
                
    dodajkoszty($MiastoS,$Coto[0],$MiastoS[$Dane[$QueueSubArray[0]]]+$InArray-1);
            }Else{
                
    $Buduj .= $QueueSubArray[0].":".$QueueSubArray[1].";";
            }
        
    $Deras++;
    }


    $Buduja $Buduj;
    DoBazy("UPDATE {{Tabela}} SET `BudowanieT` = '$Buduja' WHERE `ID` = '".$MiastoS['ID']."';""Mapa");
        
    Header("Location: BudynkiB.php");
    }else{
    Wiadomosc ("Error""surowce""BudynkiB.php");
        Die();
    }
    }else{
    Wiadomosc ("Kolejka jest pusta""surowce""BudynkiB.php");
    Die();
    }

    } Else {
    $Pageb "";
    $SprUsun $MiastoS['uBudowanieT'];
    If (
    $SprUsun) {
        
    $SprUsuns explode ";"$SprUsun );
        
    $Parse['nazwa'] = $Jezyk['Rozwoj'][$SprUsuns[0]];
        
    $Parse['level'] = "Niszczysz na poziom: ".$MiastoS[$Dane[$SprUsuns[0]]];
        
    $Parse['click'] = "<a href=\"?UnBaus=Done\"><font color=red>Anuluj</font></a>";
        
    $Parse['czas'] = DoCzasu($SprUsuns[1] - time());
        
    $Page .= ParseTemplate(GetTemplate('uBudynkiBKols'), $Parse);
    }
    $KolejkaB $MiastoS['BudowanieT'];
    If (
    $KolejkaB) {
    $Deras 1;
    $QueueArray    explode ";"$KolejkaB );
    $ActualCount   count $QueueArray )-1;
    $InArray 0;
    for ( 
    $QueueElement 0$QueueElement $ActualCount$QueueElement++ ) {
        
    $QueueSubArray explode ":"$QueueArray[$QueueElement] );
        for ( 
    $QueueElements 0$QueueElements $Deras$QueueElements++ ) {
        
    $QueueSubArrays explode ":"$QueueArray[$QueueElements] );
            if (
    $QueueSubArrays[0] == $QueueSubArray[0]) {
                
    $InArray++;
            }
        }
        
    $Parse['nazwa'] = $Jezyk['Rozwoj'][$QueueSubArray[0]];
        
    $Parse['level'] = "Budujesz na poziom: ".($MiastoS[$Dane[$QueueSubArray[0]]]+$InArray);
    If (
    $Deras == $ActualCount) {
        
    $Parse['click'] = "<a href=\"javascript:OdswierzAnuluj(".$Deras.")\" onclick=\"return confirm('Czy napewno chcesz Anulować? Otrzymsz 80% surowców.');\">Anuluj</a>";
    }else{
        
    $Parse['click'] = "<font color=\"red\">Anuluj</font>";
    }
        If (
    $Deras == 1) {
        
    $Parse['czas'] = DoCzasu($QueueSubArray[1] - time());
        
    $Parse['Gotowe'] = Date("d.m.Y H:i:s"$QueueSubArray[1]);
        
    $Parse['CzasBudowy'] = building_timer($User,$MiastoS,$QueueSubArray[0]);
        
    $Parse['CzasPostepu'] = $QueueSubArray[1] - time();
        
    $Pageb .= "<table width=\"720\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\"><tr><td class=\"ramka\" colspan=\"3\"><b>Kolejka budowania:</b></td></tr>";
        
    $Pageb .= ParseTemplate(GetTemplate('BudynkiBKols'), $Parse);
        }else{
        
    $QueueSubArrayr explode ":"$QueueArray[0] );
        
    $Parse['Gotowe'] = Date("d.m.Y H:i:s"$QueueSubArray[1]);
        
    $Parse['czas'] = DokladnyCzas($QueueSubArray[1] - $QueueSubArrayr[1]);
        
    $Pageb .= ParseTemplate(GetTemplate('BudynkiBKol'), $Parse);
        }    
    $Deras++;
    $InArray 0;

    }
    If (
    $Pageb != "") {
        
    $Pageb .= "</table><br>";
    }
    }

    foreach(
    $Dane as $i => $n){
        if(
    $i 200&&$i <= 299){
            if(!
    is_tech_available($User,$MiastoS,$i)){//:)
                //$list .= '</tr>';
            
    }
            else{
                
    $Parse['i'] = $i;
                
    $InArrays "";
                
    //obtenemos el nivel del edificio
            
    $CurrentQueue  $MiastoS['BudowanieT'];
            
    $QueueArray    explode ";"$CurrentQueue );
            
    $ActualCount   count $QueueArray )-1;
                
    $InArray 0;
                for ( 
    $QueueElement 0$QueueElement $ActualCount$QueueElement++ ) {
                    
    $QueueSubArray explode ":"$QueueArray[$QueueElement] );
                    if (
    $QueueSubArray[0] == $i) {
                        
    $InArray++;
                    }
                }
            If (
    $InArray 0) {
                 
    $InArrays " + ".$InArray;
                 
    $InArraye $InArray;
                 
    $InArray++;
            }else{
                
    $InArrays "";
            }
                
    $SprUsun $MiastoS['uBudowanieT'];
                
    $SprUsuns explode ";"$SprUsun );
                if (
    $SprUsuns[0] == $i) {
                    
    $building_level $MiastoS[$Dane[$i]]+1;
                    
    $minus " - 1";
                } else {
                    
    $building_level $MiastoS[$Dane[$i]];
                    
    $minus "";
                }
                
    $Parse['n'] = $Jezyk['Rozwoj'][$i];
                
    $test price($User,$MiastoS,$i,$InArraye);
                If (
    $User['Pro'] == 1) {
                    
    $MaxBudowania BudP;
                } else {
                    
    $MaxBudowania Bud;
                }
                If (!
    $test Or $MaxBudowania <= $ActualCount Or $SprUsuns[0] == $i) {
                    
    $clickd "";
                    If (!
    $test) {
                        
    $clickd .= "Za mało surowców!<br>";
                    } elseIf (
    $MiastoS['PolaZ'] >= $MiastoS['Pola']) {
                        
    $clickd .= "Za mało pól!<br>";
                    } elseIf (
    $Ludzies <= $MiastoS['Ludzie'] and $i != 14) {
                        
    $clickd .= "za mało ludzi!<br>";
                    } elseIf (
    $MaxBudowania <= $ActualCount) {
                        
    $clickd .= "Kolejka jest pełna!<br>";
                    } elseIf (
    $SprUsuns[0] == $i) {
                        
    $clickd .= "Budynek jest wyburzany!<br>";
                    }
                    
    $Parse['click'] = "<a href=\"#\" onmouseover=\"overlib('<span style=color:black;><b>Info:</b><br>".$clickd."</span>', FGCOLOR, '#D6B78E', BGCOLOR, 'black', TEXTFONT, 'Georgia', TEXTSIZE, '14px', TEXTCOLOR, 'black', STATUS, 'ImperiaWieków', RIGHT)\" onmouseout=\"nd();\"><font color=\"red\">Buduj</font></a>";
                } else {
                    
    $Parse['click'] = "<a onClick=\"window.open('DodatekT.php','Dodatek');window.open('?Bau=".$i."','Strona');\">Buduj</a>";
                }
                
    $Parse['price'] = echo_price($User,$MiastoS,$i,$InArraye);
                
    $Parse['time'] = building_time($User,$MiastoS,$i,$InArraye);

                
    $Page .= ParseTemplate(GetTemplate('BudynkiBRow'), $Parse);
            }
        }
    }

    $Parse['blist'] = $Pageb;
    $Parse['list'] = $Page;
    $Page ParseTemplate(GetTemplate('BudynkiB'), $Parse);
    Display($Page"Budynki");
    }

    ?>
    Ostatnio edytowane przez Migo ; 03-01-2012 o 20:42
    ... ...

  9. #19
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1

    Domyślnie

    hehe mój skrypcik i shadov'a

    shadov odezwij sie na gg lub pw bo niema cie jak złapać

  10. #20
    Zarejestrowany
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    10

    Domyślnie

    Witam.
    Jeśli znajdzie sie ktoś taki kto będzie chciał kontynuować rozwój tego silnika i będzie potrzebować pomocy to niech pisze GG: 9121328.
    Do gry nie ma zrobionego pliku instalacyjnego, bo miała to być gra moja i rob3rt0. Więc jak ja ja miałem na serwie to po co by mi był plik instalacyjny.
    Gra jest tak zbudowana że gracz może zbudować więcej niż 1 budynek np. Kamionek i każdy z nich rozwijać na dany poziom.
    Miało to wszystko być zrobione graficznie itd. Jak np. w terra militaris.
    Tak samo z wojskiem miało być zrobione, a dokładnie że każdy gracz mógł by udoskonalać swoje wojsko ćwicząc go, zmieniając mu broń, zbroje itd.
    Również wielkie znaczenie miało by dobre zarządzanie energią swojego wojska. Ćwicząc wojsko podnosiły by sie jego umiejętności i zdolności.
    Ale jak każdy człowiek miało by ono ograniczoną energię. Jeśli ktoś by ciągle ćwiczył swoje wojsko do maxa, czyli nie miało by siły już na walkę.
    To obojętnie jak by był przeciwnik dobry i zaatakował nas, a my byśmy mieli osłabione wojsko ciągłymi ćwiczeniami to miał by szanse wygrać z nami.
    Jak ktoś by się zdecydował kontynuować prace nad tym silnikiem to proszę pisać albo tu na forum. Ale mało tu bywam. Albo na GG: 9121328.
    Pozdrawiam: ShadoV

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. xNova by Shadov
    Przez Ba$$ w dziale Download silnika xnova
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-07-2019, 17:19
  2. Xnova ShadoV
    Przez ruben w dziale Pytania dotyczące silnika Xnova
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-06-2008, 19:35

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •